پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2650
-
الف
+

سهم استان‌های ایران از هشتمین روزِ جشنواره‌ تئاتر فجر مشخص شد

سه نمایش در بخش صحنه‌ای، چهار نمایش در بخش خیابانی و یک اثر در بخش نمایش‌های رادیویی، نمایش‌های هشتمین روز جشنواره‌ سی و هفتم هستند.

سه نمایش در بخش صحنه‌ای، چهار نمایش در بخش خیابانی و یک اثر در بخش نمایش‌های رادیویی، نمایش‌های هشتمین روز جشنواره‌ سی و هفتم هستند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر، سهم استان‌های ایران منهای تهران از هشتمین روز جشنواره‌ سی و هفتم، دوشنبه ۲۹ بهمن سه نمایش در بخش صحنه‌ای، چهار نمایش در بخش خیابانی و یک اثر در بخش نمایش‌های رادیویی است.

نمایش‌های «دریاچه قو» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری از شهر مشهد، استان خراسان رضوی، «تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه در قرن ۱۸» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سعید شیخی از شهر قزوین، استان قزوین و «تراژدی پارک اتابک» به نویسندگی سیدمرتضی هاشم‌پور و کارگردانی سیروس مصطفی از شهر تبریز، استان آذربایجان شرقی سه اثر در بخش صحنه‌ای هستند که از استان‌هایی جز تهران، در هشتمین روز از سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر میزبان علاقه‌مندان می‌شوند.

در بخش خیابانی نیز نمایش‌های «سال به سال» به نویسندگی و کارگردانی سوران حسینی از شهر مریوان، استان کردستان، «درها به روی چه کسی باز می‌شود؟» به نویسندگی محمدرضا جعفری‌لفوت و کارگردانی میلاد حسین‌زاده‌راحم از شهر آستانه اشرفیه، استان گیلان، «لازمان، لامکان» به نویسندگی رضا بهرامی و کارگردانی مارال ایزدبخش از بندر بوشهر، استان بوشهر و «ماشین زمان» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی محمد یوسفی‌زاده از شهر مرند، استان آذربایجان شرقی چهار اثری هستند که سهم استان‌های ایران از بخش خیابانی روز هشتمِ جشنواره‌ سی و هفتم را می‌سازند.

همچنین در بخش نمایش‌های رادیویی، «شنود» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آذری از شهر رشت، استان گیلان مهمان سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر در روز هشتم شده است.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر